onsdag 1 december 2010

I väntan på att gå och lägga mig...

Jag skulle gå och lägga mig nu då jag fick vänta in en sak som datorn höll på att genomföra...hmmm, ja. Stor anledning till att jag inte lagt upp nåt här är för att jag inte haft tillräckligt med fantasi till att fixa passande bilder till alla de händelser som händer mig. Dessutom lämnar jag kvar min ritplatta och ritdator i skolan eftersom det blir för mycket elände ifall jag tar hem min stora dator varje dag och hinner knappt packa upp den innan jag ska packa ner den igen för att packa upp den i skolan...ja, ni förstår.

I vilket fall skulle jag vilja meddela att jag lever och att denna blogg fortfarande lever. Jag håller på att arbeta på en animerad film tillsammans med en annan från klassen, mer tänker jag inte berätta för då bygger jag bara upp massa onödiga förväntningar för er. Så ni får vänta och se när den är klar :)

Jag klottrar i för sig varje dag så jag bygger upp mina skisskunskaper bit för bit. Och eftersom denna blogg är unik passar jag på att ladda upp några unika bilder som inte går att hitta någon annanstans här på internet :)


Detta är alltså skisser på monster från en tävling för drygt en månad sedan som ägde rum på skolan. Jag hade gärna ritat mera naturtrogna varelser, men eftersom tävlingen gick ut på att rita monster så fick det bli som blev. Nåväl nu är den där saken jag väntade på över och jag kan gå och lägga mig...Ha de och synes nån gång snart igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar